Ondersteunende afdelingen binnen Espria

Onze ondersteunende afdelingen zorgen ervoor dat de zorgprofessionals zich zo goed mogelijk kunnen richten op het verlenen van zorg aan cliënten en bewoners. 

Binnen Espria is de ondersteuning voor de zorgorganisaties centraal georganiseerd. Bijvoorbeeld HR, informatievoorziening (inclusief ICT) en finance en control. Maar ook vastgoed, facilitaire diensten, inkoop, beleid en marketing en communicatie. Veel collega’s werken hybride. Soms thuis, soms op een locatie zo dicht mogelijk bij de zorg. Lees hieronder over de ondersteunende afdelingen binnen Espria.

Bekijk direct onze vacatures.

Informatievoorziening

De afdeling Informatievoorziening zorgt voor een optimale informatievoorziening en ICT-dienstverlening. Bij ons vind je een dynamische en uitdagende werkomgeving. Of je nu geïnteresseerd bent in functies binnen de ICT of in Informatievoorziening (zoals functioneel beheer of informatiemanagement en -beveiliging). Je kunt je in dit werk inzetten voor de advisering van onze zorgorganisaties, zorgen voor een hoge kwaliteit van dienstverlening en/of een optimale ondersteuning van onze gebruikers.

espria auto ICT IV
werken bij espria high five HR

HR

Binnen Espria is HR (Human Resources) verantwoordelijk voor werving en selectie, opleiden, talentontwikkeling, vitaliteit, boeien en binden en belonen van medewerkers. Daarnaast ondersteunen zij leidinggevenden met advies op het gebied van de toepassing van het personeelsbeleid. Voorbeelden hiervan zijn verzuim en het voldoen aan arbeidswet- en regelgeving. 

Inkoop

De afdeling Inkoop ondersteunt de zorgorganisaties binnen Espria door het volledige inkoopproces te stroomlijnen en te professionaliseren. Zo kunnen zorgprofessionals en andere afdelingen zich richten op hun kerntaken in de zorg. Door samen te werken met de verschillende zorgorganisaties binnen Espria, zorgen we voor kostenbesparing en efficiëntie in het gebruik van budgetten. We werken nauw samen met onze collega’s en leveranciers om de inkoopbehoeften te vervullen. Hierbij zorgen we voor de we de beste prijs-kwaliteitverhouding. Zo dragen we gezamenlijk bij aan de kwaliteit van zorg die Espria biedt.

werken bij espria bureau inkoop
espria facilitair stofzuiger

Facilitair

Onze huishoudelijk medewerkers spelen een belangrijke rol door het schoonmaken van de woningen en gezamenlijke ruimten van cliënten en bewoners. Belangrijk werk om te zorgen voor een hygiënische en veilige omgeving. Ook verzorgen wij bijvoorbeeld de textielverzorging voor de persoonlijke was van bewoners, cliënten en patiënten en ondersteunen we de logistiek op zorglocaties. Onze Servicedesk Facilitair fungeert als centraal aanspreekpunt voor storingen, klachten en reserveringen. 

Finance en Control

Finance en Control verzorgt de volledige financiële administratie en verslaglegging van al onze zorgbedrijven. Wij streven naar een hoge mate van standaardisatie, vereenvoudiging en digitalisering. Innovatie staat daarbij centraal. De afdeling is een betrouwbare business partner voor de zorgorganisaties. Op een positief-kritische wijze adviseren zij hoe uitdagingen kunnen worden overwonnen en dragen zij bij aan de continue verbetering van de processen.

werken bij espria finance control
werken bij espria vastgoed

Vastgoed

De vastgoedafdeling van Espria is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van een breed scala aan gebouwen en faciliteiten. Onze afdeling richt zich op het kwantitatief en kwalitatief optimaal in stand houden van de vastgoedportefeuille, zodat alle locaties efficiënt en functioneel blijven voor zowel bewoners als medewerkers.

Beleid

De afdeling Beleid bestaat uit verschillende kennisgebieden. Denk aan Kwaliteit, Juridische zaken, Beleid en Marketing en Communicatie. Deze kennisgebieden werken nauw met elkaar samen om de zorgcollega’s, het bestuurscentrum en de directies van de zorgorganisaties zo goed mogelijk te ondersteunen. Via Experttafels, (digitale) overleggen en netwerkbijeenkomsten wordt kennis en ervaring met elkaar gedeeld.

werken bij espria collega's medewerkers